Aktivitetsdag torsdag 7.juni 2018

friidrett

Det er to alternativer for elevene denne dagen; fottur til Ullevålseter eller friidrett på Norges idrettshøyskole. Elevene har selv meldt seg på en av aktivitetene.

Friidrett på NIH:

Elevene møter på friidrettsbanen ved NIH kl. 08.30.
Mange velger å sykle eller man kan ta banen som er på Sognsvann kl. 08.24.

Man må da ta banen fra Hovseter T kl. 07.59 og bytte på Majorstuen til linje 5 Sognsvann.

Generelt om tur:

Oppmøte er på Sognsvann, og man har selv ansvar for å komme seg dit.

Turen i år går fra Sognsvann til Ullevålseter og videre til Oslos flotteste utsikt på Vettakollen. Totalt ca. 11 km.
Derfra vil det bli mulig å ta banen fra Vettakollen T hjem eller å gå tilbake til Sognsvann hvis man har syklet dit.
På Ullevålseter er det enkel servering hvor man kan kjøpe seg noe i kiosken hvis man vil.
HUSK VANN OG MAT!

8. og 9. trinn:

Oppmøte på Sognsvann t-banestasjon kl. 09.00.
Skal man ta banen må man reise fra Hovseter T. kl. 08.29 og bytte på Majorstua til linje 5 til Sognsvann.

10. trinn:

Oppmøte på Sognsvann t-banestasjon kl. 10.00.
Skal man ta banen må man reise fra Hovseter T. kl. 09.29 og bytte på Majorstua til linje 5 til Sognsvann.