Operasjon Dagsverk

Oljebarna

Praktisk informasjon:

• Arbeidskortet finnes på siste side av informasjonsbrosjyren alle elever har fått utdelt. Kortet skal fylles ut og signeres av arbeidsgiver og leveres tilbake til kontaktlærer fredag 3. november.
  • Dersom du jobber hjemme eller selger boller (eller lignende) er det din foresatte som signerer på arbeidskortet og hjelper deg med innbetalingen.
  • Hovseter er en kontantløs skole og alle penger skal registreres og betales inn via nettsiden til OD: www.betale.od.no . Nettadresse og detaljert betalingsinfo står på arbeidskortet. Betaling kan skje med vipps eller kort.
  • Du som deltar på OD har ansvar for at arbeidskortet ditt er riktig fylt ut, at pengene du har tjent blir registrert og betalt inn til OD og at du leverer tilbake arbeidskortet til din kontaktlærer.

• De som ikke vil delta på Operasjon Dagsverk skal møte på skolen kl. 09:00 torsdag 2. november og delta i et undervisningsopplegg knyttet til OD-prosjektet. Opplegget varer over fire skoletimer.

Konkret informasjon om årets prosjekt finner du på https://vieralleoljebarn.od.no/